Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2022 07:07 - "Ако чакаш достатъчно дълго на брега на реката, ще видиш труповете на враговете си, да се носят по течението покрай теб." Сун Дзъ, V век пр. Хр.
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 2987 Коментари: 34 Гласове:
6

Последна промяна: 19.03.2022 08:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                           .....

                             ЗНАЧИНКА ТАКА, РАЗНИ ВРЕМЕНА - РАЗНИ ФИЛОСОФИИ

            ГЛЕДАМ ФЧЕРА СЕ НАПЪНАЛ ИКИМАЛУС ТА Си ВЪРНАЛ МОКРИТЕ СЪНИЩА

                     ЦЕЛИ ДВАДЕСЕТ И ПЕТ ВЕКА НАЗАД, ТА СА КУРДИСАЛ ДО СУН ДЗЪ.


           В СЪЩНОСТ ИКИ МАЛУС ОСКВЕРНИЛ ТАЗ ДВАДЕСЕТ И ПЕТВЕКОВНА МИСЪЛ

                 С ... МОКРИТЕ СИ МЕРАЦИ ДА СИ МЕРИ ДРЕБНИТЕ ТРАЛАЛАЦИ.

                                                    ...

И АЗ ОТ ДЕЛИОРМАНА СЕ КУРДИСАХ КРАЙ РЕКАТА С НАДЕЖДА,

                             ... ДА МИНЕ КОРАБА ГОЛЯМ

     НА КОЙТО КАТО ДЕТЕ СЪМ СИ МЕЧТАЛ ДА СЪМ КАПИТАН.



                                                    ... 

                     РАЗНИ ХОРА, РАЗНИ ИДЕАЛИ И ... МЕЧТИ.

                                                     
.I.

              
 И, ... МОЯТ ПОЗДРАВ ЗА ВСИЧКИ ВАС - МЕЧТАТЕЛИ..

                  И поЗДРАФ ЗА МЕНТЕ ..ТЕЛИГЕТНТИти ... хахаха







Гласувай:
6



1. dobrodan - Тая премъдрост ми напомни една друга.
19.03.2022 08:14
Седнала патката да мисли. Мислила, мислила... и умряла.
цитирай
2. vencivaleri1951 - То и мечтите разни
19.03.2022 10:20
Седнал Гетьо, край Царцар и се замечтал, как ще пресъхне Волга...
цитирай
3. petgrig - Седнал Гетьо, край Царцар и се за...
19.03.2022 10:41
vencivaleri1951 написа:
Седнал Гетьо, край Царцар и се замечтал, как ще пресъхне Волга...

Не знам какво се е размечтал Гетю ама скоро тебе и оня твой кореш такъв ще ви перне че няма да знаете накъде да гледате. Само още малко:)
цитирай
4. vencivaleri1951 - Леле какъв аслан
19.03.2022 14:19
Може да ме перне всичко -над 70 съм и всеки ден е подарък от Бога и гените.
И от Господ и от предките си съм научен , че трябва да съм изправен , независимо от
конюктурата. Това съм, което съм и не ми пука, не ми е и пукало никога. Плазмодии
като теб, това не могат да разберат. Само като погледне човек аватара ти, му става ясно, че сиси си давал джобните доброволно.
Ще заплашваш-с кокво БЕ шушляк, ще отсечеш сопа зад нужника си и ще ме причакаш. Внимателно преди това да не настъпиш трамвайната линия и да те тресне ток Нещастник! Аз съм плашен преди да съм бил и в проекция. Портрети на баща, чичо са висели с награда за главите им, баща им със смъртна присъда.
Ти ли ще ме плашиш лалугер нещастен. Скрил си се в дупката редом с лайната си и се сънуваш Рамбо.
Като се събудиш, чакаш Рамбо да ти реши проблемите, да ти вахне рогата от челото, да ти вдигне патката и т н. Няма как да стане, такъв мекопишков си се направил, или както казва Путин-"Терпи красавица"


petgrig написа:
vencivaleri1951 написа:
Седнал Гетьо, край Царцар и се замечтал, как ще пресъхне Волга...

Не знам какво се е размечтал Гетю ама скоро тебе и оня твой кореш такъв ще ви перне че няма да знаете накъде да гледате. Само още малко:)

цитирай
5. getmans1 - Седнал Гетьо, край Царцар и се за...
19.03.2022 14:20
vencivaleri1951 написа:
Седнал Гетьо, край Царцар и се замечтал, как ще пресъхне Волга...


... Сигурно пак прословутата ти болест ти пречи на преценките за да осъзнаеш в колко нелепо положение се поставяш ... сега сте двама а ти, съвсем спокойно можеше да продължиш да се правиш на сърдит.

Когато простотията човешка напъва отвътре да се покаже никакъв разум не може да я спре.
цитирай
6. getmans1 - Седнала патката да мисли. Мислила, ...
19.03.2022 14:27
dobrodan написа:
Седнала патката да мисли. Мислила, мислила... и умряла.


... Неее, Кореша много умен, .... знае още две древни мисли за Прокрустовото ложе и за обущаря, и Апелес.
цитирай
7. getmans1 - МИРНО, ЗА СРЕЩА ОТСРЕЩА, ЗА ПОЧЕСТ ...
19.03.2022 14:35
vencivaleri1951 написа:
Може да ме перне всичко -над 70 съм и всеки ден е подарък от Бога и гените.
И от Господ и от предките си съм научен , че трябва да съм изправен , независимо от
конюктурата. Това съм, което съм и не ми пука, не ми е и пукало никога. Плазмодии
като теб, това не могат да разберат. Само като погледне човек аватара ти, му става ясно, че сиси си давал джобните доброволно.
Ще заплашваш-с кокво БЕ шушляк, ще отсечеш сопа зад нужника си и ще ме причакаш. Внимателно преди това да не настъпиш трамвайната линия и да те тресне ток Нещастник! Аз съм плашен преди да съм бил и в проекция. Портрети на баща, чичо са висели с награда за главите им, баща им със смъртна присъда.
Ти ли ще ме плашиш лалугер нещастен. Скрил си се в дупката редом с лайната си и се сънуваш Рамбо.
Като се събудиш, чакаш Рамбо да ти реши проблемите, да ти вахне рогата от челото, да ти вдигне патката и т н. Няма как да стане, такъв мекопишков си се направил, или както казва Путин-"Терпи красавица"
цитирай
8. getmans1 - ДО - 3. petgrig - Седнал Гетьо, край Царцар и се за... 10:41
19.03.2022 14:39
...Виде ли сега ... Дедо Боже си има и ... дедо със заслуги
цитирай
9. vencivaleri1951 - Никаква болест не ми е пречела да мисля самостоятелно
19.03.2022 14:43
Някога, когато смятах, че в социалните мрежи се говори нормално и уважително,

смятах , че е редно да се извиня за пропуските си в образованието по бълг език.

Споменах и причината за изоставането ми. Е , не споменах, че след като израстнах

поблема, бях нехаен да наваксам пропуснатото. След като си говорим за болести, то

каква е причината , че ти най-малкото, не ми отстъпваш по неправописа?

Иначе , ако вникнеш в метафората ми , ще разбереш, че си е на мястото и по темата.

Твоите пристрастие, вторачаване, ненавист към Русия и всичко руско е толкова

силно, че ако тази негативна енергия се концентрира и насочи, като нищо ще пресуши Волга.

getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
Седнал Гетьо, край Царцар и се замечтал, как ще пресъхне Волга...


... Сигурно пак прословутата ти болест ти пречи на преценките за да осъзнаеш в колко нелепо положение се поставяш ... сега сте двама а ти, съвсем спокойно можеше да продължиш да се правиш на сърдит.

Когато простотията човешка напъва отвътре да се покаже никакъв разум не може да я спре.

цитирай
10. vencivaleri1951 - Не със заслуги
19.03.2022 14:45
а с характер.

getmans1 написа:
...Виде ли сега ... Дедо Боже си има и ... дедо със заслуги

цитирай
11. librarian - Леле какво КОРЕКТНО говорене!!!!!!!!!! А не като моето от преди 3 часа!! Заслужава да се "увековечи"!!
19.03.2022 14:53
vencivaleri1951 написа:
Може да ме перне всичко -над 70 съм и всеки ден е подарък от Бога и гените.
И от Господ и от предките си съм научен , че трябва да съм изправен , независимо от
конюктурата. Това съм, което съм и не ми пука, не ми е и пукало никога. Плазмодии
като теб, това не могат да разберат. Само като погледне човек аватара ти, му става ясно, че сиси си давал джобните доброволно.
Ще заплашваш-с кокво БЕ шушляк, ще отсечеш сопа зад нужника си и ще ме причакаш. Внимателно преди това да не настъпиш трамвайната линия и да те тресне ток Нещастник! Аз съм плашен преди да съм бил и в проекция. Портрети на баща, чичо са висели с награда за главите им, баща им със смъртна присъда.
Ти ли ще ме плашиш лалугер нещастен. Скрил си се в дупката редом с лайната си и се сънуваш Рамбо.
Като се събудиш, чакаш Рамбо да ти реши проблемите, да ти вахне рогата от челото, да ти вдигне патката и т н. Няма как да стане, такъв мекопишков си се направил, или както казва Путин-"Терпи красавица"
цитирай
12. vencivaleri1951 - За среща от среща не е ли тавтология? Не бяха ли за среща от ляво , направо, от дясно
19.03.2022 14:54


Мирно отсреща-когато идва жена ми
getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
Може да ме перне всичко -над 70 съм и всеки ден е подарък от Бога и гените.
И от Господ и от предките си съм научен , че трябва да съм изправен , независимо от
конюктурата. Това съм, което съм и не ми пука, не ми е и пукало никога. Плазмодии
като теб, това не могат да разберат. Само като погледне човек аватара ти, му става ясно, че сиси си давал джобните доброволно.
Ще заплашваш-с кокво БЕ шушляк, ще отсечеш сопа зад нужника си и ще ме причакаш. Внимателно преди това да не настъпиш трамвайната линия и да те тресне ток Нещастник! Аз съм плашен преди да съм бил и в проекция. Портрети на баща, чичо са висели с награда за главите им, баща им със смъртна присъда.
Ти ли ще ме плашиш лалугер нещастен. Скрил си се в дупката редом с лайната си и се сънуваш Рамбо.
Като се събудиш, чакаш Рамбо да ти реши проблемите, да ти вахне рогата от челото, да ти вдигне патката и т н. Няма как да стане, такъв мекопишков си се направил, или както казва Путин-"Терпи красавица"

цитирай
13. vencivaleri1951 - Мера , според мера!
19.03.2022 14:56
librarian написа:
vencivaleri1951 написа:
Може да ме перне всичко -над 70 съм и всеки ден е подарък от Бога и гените.
И от Господ и от предките си съм научен , че трябва да съм изправен , независимо от
конюктурата. Това съм, което съм и не ми пука, не ми е и пукало никога. Плазмодии
като теб, това не могат да разберат. Само като погледне човек аватара ти, му става ясно, че сиси си давал джобните доброволно.
Ще заплашваш-с кокво БЕ шушляк, ще отсечеш сопа зад нужника си и ще ме причакаш. Внимателно преди това да не настъпиш трамвайната линия и да те тресне ток Нещастник! Аз съм плашен преди да съм бил и в проекция. Портрети на баща, чичо са висели с награда за главите им, баща им със смъртна присъда.
Ти ли ще ме плашиш лалугер нещастен. Скрил си се в дупката редом с лайната си и се сънуваш Рамбо.
Като се събудиш, чакаш Рамбо да ти реши проблемите, да ти вахне рогата от челото, да ти вдигне патката и т н. Няма как да стане, такъв мекопишков си се направил, или както казва Путин-"Терпи красавица"

цитирай
14. librarian - Да кажа нещо и за тавтологията!! КОРЕКТНО ДА ГО КАЖА!!
19.03.2022 15:00
Не е ли "тавтология" (да се чете "коректно" говорене) на стадион с капацитет 81 хиляди, Вие, "коректноговорещий", да съберете 250 хиляди??
Не 90 000!! Не 100 000!! Не дори 162 000, което е ДВОЙНО капацитета на въпросния стадион!!
Не дори 243 000, което е ТРОЙНО капацитета!!
А 250 000!!
Е това само "коректно" говорещите го могат!!

ПП: Колкото до "мера според мера", то ОТНОВО КОРЕКТНО!!
Не чета petgrig да Ви обижда, още по-малко заплашва!! Особено пък персонално!! Всеки нормален човек КОРЕКТНО ще възприеме думите му, че визира какво пълно отрицание и отхвърляне Ви очаква путинофилите!! Както и най-вече шокът Ви, който очаква путинофилите, които ни най-малко не сте русофили, когато Путин отиде там, където му е мястото и обезсмислянето на жалките Ви симпятии!!
Или по-скоро според мене petgrig малко цинично има предвид когато руския народ е докаран до нива на живот и стандарт от ИЗРОДА Путин, които ни най-малко не пожелавам на същия този, а и който и да е НАРОД!!
Но всеки с подсъзнанието си и сенките, които го дебнат от там!!
цитирай
15. vencivaleri1951 - Ами може, защото не си бил там, не познаваш комплекса
19.03.2022 15:18
Тъй наречената "малка "сцена , вече събира повече хора отколкото стадиона
Аз гледах концерта на живо-дикторите казаха повече от 250 хиляди души.
Имайки предвид участието на Путин, много любими изпълнители на руснаците, общественици и т н, съвсем нормална цифра за Москва
Комплексът е грандиозен-в Европа във всеки случай няма. По тв съм виждал в Китай подобни комплекси, но те са друга галактика
librarian написа:
Не е ли "тавтология" (да се чете "коректно" говорене) на стадион с капацитет 81 хиляди, Вие, "коректноговорещий", да съберете 250 хиляди??
Не 90 000!! Не 100 000!! Не дори 162 000, което е ДВОЙНО капацитета на въпросния стадион!!
Не дори 243 000, което е ТРОЙНО капацитета!!
А 250 000!!
Е това само "коректно" говорещите го могат!!

ПП: Колкото до "мера според" мера, то ОТНОВО КОРЕКТНО!!

цитирай
16. librarian - 15. vencivaleri1951
19.03.2022 15:20
Аха, а Вие ЕСТЕСТВЕНО сте бил!!
То Вие къде ли не сте бил и какво ли от лични впечатления не говорите!!

Но да ГОВОРЯ КОРЕКТНО!!
ПРИКАНВАМ ЧИТАТЕЛИТЕ САМИ ДА ОТКРИЕТЕ ЧРЕЗ "РУСКИЯ" GOOGLE ИНФОРМАЦИЯТА ЗА СТАДИОН "ЛУЖНИКИ" И САМИ ДА ВИДИТЕ АРХИТЕКТУРАТА МУ!! И САМИ ЩЕ СЕ УБЕДИТЕ В ТОВА ОСВЕН, ЧЕ Е ЗАКРИТ СТАДИОН, АРХИТЕКТУРАТА МУ ИЗОБЩО НЕ ПОЗВОЛЯВА 10 ХИЛЯДИ НАД КАПАЦИТЕТА МУ ДА ПРИЮТИ, А ЩО ОСТАНА УТРОЕНО КАПАЦИТЕТА МУ!!

Ето, говоря КОРЕКТНО!!
А ВИЕ БЕЗ НИКАКЪВ СРАМ СЕ ОПИТВАТЕ ДА ПОДДЪРЖАТЕ ЛЪЖИТЕ СИ!!
цитирай
17. vencivaleri1951 - Заплахата бе директна-още малко и ще те перне нещо и т н
19.03.2022 15:27

Не , че съм уплашен Съгласно Икономист, преди година Русия бе 5-6 та икономика по паритет на покупателната способност, а нетно 9-10та
Друг е въпросът как е разпределена тази покупателна способност-ъгълъг на ножицата какъв е.
При това руската икономика е реална в голямата си част, а не книжна/борсова/
Тоест говорим за реални метали, енергоносители, дървесина , зърно, месо , торове и друга химия, злато, камъни и т н
Сибирячката по мое време се чувствае нещастна , защото нямала класни чорапогащи/които няма как да обуе извън къщи/, макар че шубите и бижутата по нея неможеха да си позволят 90% от западните дами. Или се жалва , че няма пица, а в хладилника и есетра, хайвер-дори и жоровото месо от елен:) Едно е как се чувстваш, друго нещо е фактологията

librarian написа:
Не е ли "тавтология" (да се чете "коректно" говорене) на стадион с капацитет 81 хиляди, Вие, "коректноговорещий", да съберете 250 хиляди??
Не 90 000!! Не 100 000!! Не дори 162 000, което е ДВОЙНО капацитета на въпросния стадион!!
Не дори 243 000, което е ТРОЙНО капацитета!!
А 250 000!!
Е това само "коректно" говорещите го могат!!

ПП: Колкото до "мера според" мера, то ОТНОВО КОРЕКТНО!!
Не чета petgrig да Ви обижда, още по-малко заплашва!! Особено пък персонално!! Всеки нормален човек КОРЕКТНО ще възприеме думите му, че визира какво пълно отрицание и отхвърляне, както и най вече шокът Ви, които очакват путинофилите, които ни най-малко не сте русофили, когато Путин отиде там, където му е мястото!!
Или по-скоро според мене petgrig малко хронично има предвид когато руския народ е докаран до нива на живот и стандарт от ИЗРОДА Путин, които ни най-малко не пожелавам на този НАРОД!!
Но всеки с подсъзнанието си и сенките, които го дебнат от там!!

цитирай
18. librarian - И понеже ЛЪЖЕЦЪТ е дописал в 15 коментар, та ОТНОВО КОРЕКТНО!!
19.03.2022 15:31
ПРИКАНВАМ ЧИТАТЕЛИТЕ НА ДОМАКИНА ДА ОТКИЯТ ЧРЕЗ "РУСКИЯ" GOOGLE ИНФОРМАЦИЯТА ЗА НАЙ-ГОЛЕМИТЕ СТАДИОНИ В СВЕТА ВЪОБЩЕ!!

И САМИ ДА СЕ УБЕДЯТ, ЧЕ ТЕ ВСИЧКИТЕ ДО ЕДИН СА В ПЪТИ ПО-МАЛКИ КАТО КАПАЦИТЕТ ОТ "КОРЕКТНО" ФАНТАЗИРАНОТО ОТ ОПОНЕНТА МИ!!
ПОВЕЧЕ ОТ ДВА ПЪТИ ПО-МАЛКИ КАТО КАПАЦИТЕТ!!
ВСИЧКИ НАЙ-ГОЛЕМИ СТАДИОНИ И ТО НЕ В ЕВРОПА, А В СВЕТА!!

Свободен сте, другарю, ЛЕКАРСКАТА КОМИСИЯ се разпуска!! Можете да се върнете на ДВЕСТА ПЕТДЕСЕТ И ПЪРВОТО СИ ХИЛЯДНО МЯСТО НА "ЛУЖНИКИ"!!

ПП: Не съм по футбола и спорта въобще, но поне стадиона в Барселона съм го чувала И КАТО НОРМАЛЕН ЧОВЕК, НАПРАВИХ СПРАВКА!!
Жалкият той с неговите 91 000 места!!
Друго си е путинското с 250 000, нали??




И понеже се дописват ПАТЕТИЗМИ, които са ни повтаряни до втръсване, та ето, говоря КОРЕКТНО:

"Коректно" говорящият:
"Сибирячката по мое време се чувствае нещастна , защото нямала класни чорапогащи/които няма как да обуе извън къщи/, макар че шубите и бижутата по нея неможеха да си позволят 90% от западните дами. Или се жалва , че няма пица, а в хладилника и есетра, хайвер-дори и жоровото месо от елен:) Едно е как се чувстваш, друго нещо е фактологията"

Аз, "не"КОРЕКТНАТА:
ИМЕННО ДЕ!! УКАИНЦИТЕ НЕ ИСКАТ РУСКАТА ЕСЕТРА, ХАЙВЕР И КОЖИ!!
ТЕ СИ ИСКАТ ТЕХНИТЕ СИ "НАЦИТА"!!
КАКВО ТЪРСИ ТОГАВА РУСИЯ В ДЪРЖАВАТА ИМ И СЕЕ СМЪРТ??

И КОРЕКТНОСТТА, ДРУГАРЮ, ИЗИСКВА ДА КАЖЕМ, ЧЕ ПО ВАШЕ ВРЕМЕ ОБИКНОВЕНИТЕ ХОРА В СССР И СОЦИАЛИСТИЧЕСКИЯ ЛАГЕР ВЪОБЩЕ, НЕ СА БИЛИ ЧУВАЛИ ДУМАТА "ПИЦА", КАМО ЛИ ДА СА Я ВКУСВАЛИ, ЗА ДА Я ЖЕЛАЯТ!!
А ВИЕ "КОРЕКТНО" ПАТЕТИРАЙТЕ КОЛКОТО СИ ИСКАТЕ, ЛЕКАРСКАТА КОМИСИЯ СЕ ОТТЕГЛЯ, ЗАПАЗВАЙКИ ПОСТАВЕНАТА ВИ ДИАГНОЗА В ТАЙНА!! :-):-)
САМО ВИ ПРЕПОРЪЧВА ПОНЕ МИНИМАЛНА ПОДГОТОВКА КОГАТО ЛЪЖЕТЕ!!
Нищо лично, само говоря КОРЕКТНО!!
цитирай
19. getmans1 - "За среща от среща не е ли та...
19.03.2022 16:49
"За среща от среща не е ли тавтология? Не бяха ли за среща от ляво , направо, от дясно


Мирно отсреща-когато идва жена ми"

МОЕТО, МОЖЕ ДА Е ПРОСТО ВЙНИШКА ТЪПНЯ НО В НИКОЙ СЛУЧАЙ тафтология ... А направи си справката и не се излагай ... Достъчно е излагацията с уж метафората за Волга която е извън темста на постнга и коментарите ми.
цитирай
20. getmans1 - Аха, а Вие ЕСТЕСТВЕНО сте бил!! То ...
19.03.2022 17:22
librarian написа:
Аха, а Вие ЕСТЕСТВЕНО сте бил!!
То Вие къде ли не сте бил и какво ли от лични впечатления не говорите!!

Но да ГОВОРЯ КОРЕКТНО!!
ПРИКАНВАМ ЧИТАТЕЛИТЕ САМИ ДА ОТКРИЕТЕ ЧРЕЗ "РУСКИЯ" GOOGLE ИНФОРМАЦИЯТА ЗА СТАДИОН "ЛУЖНИКИ" И САМИ ДА ВИДИТЕ АРХИТЕКТУРАТА МУ!! И САМИ ЩЕ СЕ УБЕДИТЕ В ТОВА ОСВЕН, ЧЕ Е ЗАКРИТ СТАДИОН, АРХИТЕКТУРАТА МУ ИЗОБЩО НЕ ПОЗВОЛЯВА 10 ХИЛЯДИ НАД КАПАЦИТЕТА МУ ДА ПРИЮТИ, А ЩО ОСТАНА УТРОЕНО КАПАЦИТЕТА МУ!!

Ето, говоря КОРЕКТНО!!
А ВИЕ БЕЗ НИКАКЪВ СРАМ СЕ ОПИТВАТЕ ДА ПОДДЪРЖАТЕ ЛЪЖИТЕ СИ!!


... Чувал съм, че като съоръжение е голямо но крайно НЕУДАЧНО за гледане футбол, да не говорим за концерт - където съвсем не е възможно да се уплътни капацитета.

На концерта са били 120 според няки сайтове .... Според повечето се говори за 80 х. 40 х. правостоящи ми се виждат малко в повече .... дори за изпечени лъжци.

ИНАЧЕ, АКО ПУТН РЕЧЕ ТАМ МОЖЕ ДА СЪБЕРЕ И МИЛИОНИ .... В НАСПНО СЪСТОЯНИЕ.
цитирай
21. vencivaleri1951 - На много места съм бил
19.03.2022 19:25
След казармата си извадих югославски паспорт и малко са дестинациите в Евопа където не съм бил. Ако погледнеш профила ми във фейса ще видиш къде съм завършил, а и след това съм ходил често и в командировка и на гости в СССР съотв Русия
Дори тази година жена ми е категорична , че лятото дестинацията и ще е Крим- Белград Крим. Аз не знам-ще събирам кураж да летя:)

И около Стадиона има още игрища , много сцени , а парка е не по малък от Борисовата На стадиона не съм бил след реконструкцията му- Беше Олимпийски стадион с писта за атлетика, при това с повече коридори от В Левски. Бе някога едно от най хубавите в Европа съоръжения-промененпосновно за Олимпиадата през 80та
Да си призная не съм гледал футбол на него, но имал е всички недостатъци на комплексните спортни съоръжения Иначе чисто футболните стадиони на клубовете , особено за световното са от висока класа. За съжаление климатът не позволява и футболът им да е от такава

quote=librarian]Аха, а Вие ЕСТЕСТВЕНО сте бил!!
То Вие къде ли не сте бил и какво ли от лични впечатления не говорите!!

Но да ГОВОРЯ КОРЕКТНО!!
ПРИКАНВАМ ЧИТАТЕЛИТЕ САМИ ДА ОТКРИЕТЕ ЧРЕЗ "РУСКИЯ" GOOGLE ИНФОРМАЦИЯТА ЗА СТАДИОН "ЛУЖНИКИ" И САМИ ДА ВИДИТЕ АРХИТЕКТУРАТА МУ!! И САМИ ЩЕ СЕ УБЕДИТЕ В ТОВА ОСВЕН, ЧЕ Е ЗАКРИТ СТАДИОН, АРХИТЕКТУРАТА МУ ИЗОБЩО НЕ ПОЗВОЛЯВА 10 ХИЛЯДИ НАД КАПАЦИТЕТА МУ ДА ПРИЮТИ, А ЩО ОСТАНА УТРОЕНО КАПАЦИТЕТА МУ!!

Ето, говоря КОРЕКТНО!!
А ВИЕ БЕЗ НИКАКЪВ СРАМ СЕ ОПИТВАТЕ ДА ПОДДЪРЖАТЕ ЛЪЖИТЕ СИ!![/quote]
цитирай
22. vencivaleri1951 - Гетьо, за среща отсреща не ми звучи
19.03.2022 19:41
Команди за почест от ляво , отдясно , направо съм изпълнявал. За отсреща не си спомням, а и няма ми се струва смисъл
За Волга съм точен. Не казвам , че ти, но тук много се подиграваха когато бе наводнението в Крим. " Искахте вода/нали филантропите от Азов затвориха канала от Днепър/ етови вода в изобилие. Тоест от вашата компания никой не помисли как два милиона души я карат отначало без ток, вода , газ/при това и Днепър извира от Русия, Украйна внася и ток и газ от Русия, но прикри всичко за Крим Прикри всичко за населението на крим за което толкава страдаше и вие също страдахте с нея.
Гетьо, бъди честен бе човече. Ако пресъхне Волга, то щетите за Русия ще бъдат неимоверно повече от санкциите и загубите от войната. Ще настъпи такава бъркотия и хуманитарна катастрофа-глад, мор по животните /диви, домашни/ че не Путин , а някой от пророците да е начело няма да издържи. Ще страдаш ли? Аз ще страдам, но спокойно казвам , че хич не страдам за нациките и в прав текст през 14та написах , какво трябва да се направи. Днес Украйна щеше да е онова приятно място, каквото в повечето време е било

getmans1 написа:
"За среща от среща не е ли тавтология? Не бяха ли за среща от ляво , направо, от дясно


Мирно отсреща-когато идва жена ми"

МОЕТО, МОЖЕ ДА Е ПРОСТО ВЙНИШКА ТЪПНЯ НО В НИКОЙ СЛУЧАЙ тафтология ... А направи си справката и не се излагай ... Достъчно е излагацията с уж метафората за Волга която е извън темста на постнга и коментарите ми.

цитирай
23. vencivaleri1951 - Слушай бе панагюрецО
19.03.2022 19:49
Не ме учи кои стадиони са най голями-първо съм ритал почти 10 години, на вторият по големина съм гледал футбол/а кой е/, а най големият е Маракана С ЦСКА , като фен /вече/ съм ходил да гледам мачове на Баирен арена, стария стадион на Интер, за мач с Аякс също съм ходил
Написах ти по горе. Лужники е комплекс, а стадионът е в него и се казваше Ленин-мисля че го промениха след преустройството . Стадионът още се нарича Голямата сцена, а извън него има малката сцена , която написах, че вече не е малка , защото са направили още няколко Купонът за Крим беше на всички сцени. И съм написал това, което съм чул от тв
И обърни внимание на публиката , ако можеш да извадиш вече концерта-възраст, самочувствие , облекло, коментари пред камера...Приличат ли ти на деца и внуци на хора , които се бият и бутат за олио?



librarian написа:
ПРИКАНВАМ ЧИТАТЕЛИТЕ НА ДОМАКИНА ДА ОТКИЯТ ЧРЕЗ "РУСКИЯ" GOOGLE ИНФОРМАЦИЯТА ЗА НАЙ-ГОЛЕМИТЕ СТАДИОНИ В СВЕТА ВЪОБЩЕ!!

И САМИ ДА СЕ УБЕДЯТ, ЧЕ ТЕ ВСИЧКИТЕ ДО ЕДИН СА В ПЪТИ ПО-МАЛКИ КАТО КАПАЦИТЕТ ОТ "КОРЕКТНО" ФАНТАЗИРАНОТО ОТ ОПОНЕНТА МИ!!
ПОВЕЧЕ ОТ ДВА ПЪТИ ПО-МАЛКИ КАТО КАПАЦИТЕТ!!
ВСИЧКИ НАЙ-ГОЛЕМИ СТАДИОНИ И ТО НЕ В ЕВРОПА, А В СВЕТА!!

Свободен сте, другарю, ЛЕКАРСКАТА КОМИСИЯ се разпуска!! Можете да се върнете на ДВЕСТА ПЕТДЕСЕТ И ПЪРВОТО СИ ХИЛЯДНО МЯСТО НА "ЛУЖНИКИ"!!

ПП: Не съм по футбола и спорта въобще, но поне стадиона в Барселона съм го чувала И КАТО НОРМАЛЕН ЧОВЕК, НАПРАВИХ СПРАВКА!!
Жалкият той с неговите 91 000 места!!
Друго си е путинското с 250 000, нали??




И понеже се дописват ПАТЕТИЗМИ, които са ни повтаряни до втръсване, та ето, говоря КОРЕКТНО:

"Коректно" говорящият:
"Сибирячката по мое време се чувствае нещастна , защото нямала класни чорапогащи/които няма как да обуе извън къщи/, макар че шубите и бижутата по нея неможеха да си позволят 90% от западните дами. Или се жалва , че няма пица, а в хладилника и есетра, хайвер-дори и жоровото месо от елен:) Едно е как се чувстваш, друго нещо е фактологията"

Аз, "не"КОРЕКТНАТА:
ИМЕННО ДЕ!! УКАИНЦИТЕ НЕ ИСКАТ РУСКАТА ЕСЕТРА, ХАЙВЕР И КОЖИ!!
ТЕ СИ ИСКАТ ТЕХНИТЕ СИ "НАЦИТА"!!
КАКВО ТЪРСИ ТОГАВА РУСИЯ В ДЪРЖАВАТА ИМ И СЕЕ СМЪРТ??

И КОРЕКТНОСТТА, ДРУГАРЮ, ИЗИСКВА ДА КАЖЕМ, ЧЕ ПО ВАШЕ ВРЕМЕ ОБИКНОВЕНИТЕ ХОРА В СССР И СОЦИАЛИСТИЧЕСКИЯ ЛАГЕР ВЪОБЩЕ, НЕ СА БИЛИ ЧУВАЛИ ДУМАТА "ПИЦА", КАМО ЛИ ДА СА Я ВКУСВАЛИ, ЗА ДА Я ЖЕЛАЯТ!!
А ВИЕ "КОРЕКТНО" ПАТЕТИРАЙТЕ КОЛКОТО СИ ИСКАТЕ, ЛЕКАРСКАТА КОМИСИЯ СЕ ОТТЕГЛЯ, ЗАПАЗВАЙКИ ПОСТАВЕНАТА ВИ ДИАГНОЗА В ТАЙНА!! :-):-)
САМО ВИ ПРЕПОРЪЧВА ПОНЕ МИНИМАЛНА ПОДГОТОВКА КОГАТО ЛЪЖЕТЕ!!
Нищо лично, само говоря КОРЕКТНО!!
цитирай
24. blackpredator - в много медии пише
19.03.2022 20:20
над 200 000 души са се събрали на стадиона
въпреки че цифрите не могат да бъдат проверени,
както не може да бъде проверено, как Гочо порастна
за 2 часа с 3 сантиметра, както и че Гетю е виждал
отблизо сонда
цитирай
25. librarian - 20. getmans1
19.03.2022 20:44
Понеже СЯНКАТА на "Гочо" "панагюрецА" ЕСТЕСТВЕНО е налегнала блоговите слънца, ще "отговоря" задочно чрез коментар към Вас, getmans1. :-)

Както вече писах, отделила съм време за проверка, включително разглеждайки комплекса в кадри, заснети от въздуха!! И те само показват, че ДРУГАРЯТ опитвайки се да се отметне от конкретните си думи, продължава да си служи с ЛЪЖИ!!
Но няма да се спирам повече на това, защото не е и толкова важно!!
ВАЖНИ СА САНТИМЕТРИТЕ НА "ГОЧЕ", ЕСТЕСТВЕНО!!
ЕСТЕСТВЕНО, ЧЕ КОГАТО НЯМАТ РЕАЛНИ СПОСОБНОСТИ ДА ЗАЩИТЯТ ТЕЗИТЕ СИ РАЗУМНО И С ИСТИНИ, "КОРЕКТНО" ГОВОРЯЩИТЕ ИМ Е НАЙ-ЛЕСНО ДА ИЗВАДЯТ СЕНКИТЕ ОТ ГАРДЕРОБА!! :-):-)
Дори не 250 000 да са били, getmans1, 1 250 000 да са били, 10 250 000 да са били, важното според мене е следното:
Преминавам НАРОЧНО като някои към патетизъм, НО КОРЕКТЕН И ИЗДЪРЖАН!!

Русия, независимо дали само властта и обслужващите я прослойки и медии или и 50% от населението: "НИЕ СМЕ НЕПОБЕДИМИ!!"
Това не го измислям, а е една от основните фрази, която МАСОВО И ОФИЦИАЛНО се тиражира и прокламира!! Включително на въпросното събитие!!

Не само ЕС и Западът, а ПРАКТИЧЕСКИ ЦЕЛИЯТ СВЯТ с нищожно малко изключения: "НИЕ СМЕ ЕДИННИ!!"

Хайде сега всеки читател КОРЕКТНО да си зададе въпроса в коя нагласа вижда ФАШИЗЪМ И ДИКТАТУРА!!
И да не забравя кой смята себе си за толкова значим, че без него цялото Човечество да не заслужава дори да съществува!!
И да не забравя кой се опитва да шантажира света с ядрено оръжие!!

За себе си аз избирам ЕДИНСТВОТО, а не (смешното и по детински изисквано без насрещни индикации за покритие) "могъществото"!!
Големият РУСКИ Акунин е прав: В момента Русия пише последната страница от историята си!!
За жалост!!
цитирай
26. petgrig - Може да ме перне всичко -над 70 съм и ...
19.03.2022 21:12
vencivaleri1951 написа:
Може да ме перне всичко -над 70 съм и всеки ден е подарък от Бога и гените.
И от Господ и от предките си съм научен , че трябва да съм изправен , независимо от
конюктурата. Това съм, което съм и не ми пука, не ми е и пукало никога. Плазмодии
като теб, това не могат да разберат. Само като погледне човек аватара ти, му става ясно, че сиси си давал джобните доброволно.
Ще заплашваш-с кокво БЕ шушляк, ще отсечеш сопа зад нужника си и ще ме причакаш. Внимателно преди това да не настъпиш трамвайната линия и да те тресне ток Нещастник! Аз съм плашен преди да съм бил и в проекция. Портрети на баща, чичо са висели с награда за главите им, баща им със смъртна присъда.
Ти ли ще ме плашиш лалугер нещастен. Скрил си се в дупката редом с лайната си и се сънуваш Рамбо.
Като се събудиш, чакаш Рамбо да ти реши проблемите, да ти вахне рогата от челото, да ти вдигне патката и т н. Няма как да стане, такъв мекопишков си се направил, или както казва Путин-"Терпи красавица"


petgrig написа:
vencivaleri1951 написа:
Седнал Гетьо, край Царцар и се замечтал, как ще пресъхне Волга...

Не знам какво се е размечтал Гетю ама скоро тебе и оня твой кореш такъв ще ви перне че няма да знаете накъде да гледате. Само още малко:)


Ау, ау,ау! Ентелегенте? Ти доктор на нЕкви науки ли беше? Да не си сбъркал науките с речника на Ловов мост?
цитирай
27. librarian - 26. petgrig, привет!! :-) Мислех да премълча, но сърце ПАНАГЮРСКО, ГОЧОВСКО, юнашко не трае!! :-):-)
19.03.2022 21:46
:-):-):-):-)
Та с едното и като ГОЧОВСКА реплика към "храбреца" от 24 коментар!! :-):-)
vencivaleri1951 написа:
Ти ли ще ме плашиш лалугер нещастен. Скрил си се в дупката редом с лайната си и се сънуваш Рамбо.
Другарю, защо това не го кажете на този от 24 коментар?? Все пак не petgrig се е правил на Рамбо, а именно въпросният!!
И всички знаем тетевенската серия на Блек Рамбо!! :-):-)

А Вие, Блек Рамбо, със сондите сте толкова изтъркал се, колкото със см. на Стар!!
И там също не разбирам нищо, но съм проверила и прочела!! Та да Ви питам ли защо и този втръснал ни от устата Ви бентонит и той идва от ВЕЛИКИТЕ Съединени Американски Щати??
ММММММММММ??
Ама така най-ГОЧОВСКОТО мммм!! :-):-)
Тоест, за каквото и да се заговори като технология и прогрес, все ВЕЛИКИТЕ Съединени Американски Щати в основата!!
Или не знаете, че бентонит е на името на града във ВЕЛИКИТЕ Съединени Американски Щати, в който е открит за първи път и приложен минералът?? :-):-)
цитирай
28. poliqor4o - не е верно
19.03.2022 22:16
vencivaleri1951 написа:
Скрил си се в дупката редом с лайната си и се сънуваш Рамбо. Като се събудиш, чакаш Рамбо да ти реши проблемите, да ти махне рогата от челото, да ти вдигне патката и т н.

сънувам Къванч Татлъту

цитирай
29. poliqor4o - какво велико откритие за бентонита
19.03.2022 22:35
иде и от Кърджали

малеййй, Гоче, мноо си прост, бе цървул..
цитирай
30. getmans1 - А Вие, Блек Рамбо, със сондите сте ...
19.03.2022 22:59
librarian написа:

А Вие, Блек Рамбо, със сондите сте толкова изтъркал се, колкото със см. на Стар!!
И там също не разбирам нищо, но съм проверила и прочела!! Та да Ви питам ли защо и този втръснал ни от устата Ви бентонит и той идва от ВЕЛИКИТЕ Съединени Американски Щати??
ММММММММММ??
Ама така най-ГОЧОВСКОТО мммм!! :-):-)
Тоест, за каквото и да се заговори като технология и прогрес, все ВЕЛИКИТЕ Съединени Американски Щати в основата!!
Или не знаете, че бентонит е на името на града във ВЕЛИКИТЕ Съединени Американски Щати, в който е открит за първи път и приложен минералът?? :-):-)


... Бентонит, librarian, има на много места по света ... ние също си го имаме ... в цялата му палитра от за технически нужди та до хранителни и медицинси цели /ТЕ ТТУКА ДРУГАЮ ИМА ПРИМЕР ЗА ТАФТОЛОГИЯ / ... обяснявам на интелегента що е „тафтология„ че то при него...

Та технологията за използването му при сондиране си е американска ... и в първонабалният си вид този разтвор е изпълнявал четири основни функции с годините стават много повече.
И аз го питах тоя ГЕОЛОГ кога и какви ПАВ се влагат в този разтвор но отговор хич, йок, няма, ... причината е проста МИШОКА БЪЗЛИфт СЕ МИСЛИ ЗА ГОЛЯМАТА РАБОТА ДЕТО МОЖЕ ДА ПИТА НО ОТГОВОРИ НЕ ЩЕ ДА ЧУЕ ... ТОЯ Е КЛЕВЕТНИК БЕЗОБРАЗЕН.
цитирай
31. petgrig - иде и от Кърджали малеййй, Г...
19.03.2022 23:01
poliqor4o написа:
иде и от Кърджали

малеййй, Гоче, мноо си прост, бе цървул..

Тетевенецо, ти зад колкото и ника да се криеш няма как да те сбъркат. Само че няма как с тази главица да вденеш, че librarian не е Жоро.
цитирай
32. getmans1 - . . . АБЕ ГЛУПАКО ПОГЛЕДНИ КАКВО СИ ...
19.03.2022 23:05
... АБЕ ГЛУПАКО ПОГЛЕДНИ КАКВО СИ ЦИТИРАЛ, ПО - ОТДОЛУ БЕ ... „МОЕТО, МОЖЕ ДА Е ПРОСТО ВЙНИШКА ТЪПНЯ НО В НИКОЙ СЛУЧАЙ тафтология ...„

... КОЛКОТО ДО ТАФТОЛОГИЯ СЪМ ДАЛ ПРИМЕР В КОМ 30 ... ТВОЙ СИ Е ПРОЛЕМА ДА ЛИ СИ В СЪСТОЯНИЕ ДА ГО РАЗБЕРЕШ

vencivaleri1951 написа:
Команди за почест от ляво , отдясно , направо съм изпълнявал. За отсреща не си спомням, а и няма ми се струва смисъл
За Волга съм точен. Не казвам , че ти, но тук много се подиграваха когато бе наводнението в Крим. " Искахте вода/нали филантропите от Азов затвориха канала от Днепър/ етови вода в изобилие. Тоест от вашата компания никой не помисли как два милиона души я карат отначало без ток, вода , газ/при това и Днепър извира от Русия, Украйна внася и ток и газ от Русия, но прикри всичко за Крим Прикри всичко за населението на крим за което толкава страдаше и вие също страдахте с нея.
Гетьо, бъди честен бе човече. Ако пресъхне Волга, то щетите за Русия ще бъдат неимоверно повече от санкциите и загубите от войната. Ще настъпи такава бъркотия и хуманитарна катастрофа-глад, мор по животните /диви, домашни/ че не Путин , а някой от пророците да е начело няма да издържи. Ще страдаш ли? Аз ще страдам, но спокойно казвам , че хич не страдам за нациките и в прав текст през 14та написах , какво трябва да се направи. Днес Украйна щеше да е онова приятно място, каквото в повечето време е било

getmans1 написа:
"За среща от среща не е ли тавтология? Не бяха ли за среща от ляво , направо, от дясно


Мирно отсреща-когато идва жена ми"

МОЕТО, МОЖЕ ДА Е ПРОСТО ВЙНИШКА ТЪПНЯ НО В НИКОЙ СЛУЧАЙ тафтология ... А направи си справката и не се излагай ... Достъчно е излагацията с уж метафората за Волга която е извън темста на постнга и коментарите ми.


цитирай
33. librarian - 30. getmans1
19.03.2022 23:12
Аз написаното от Вас не го оспорвам. Но на "знаещия" Блек Рамбо сега пък с този си профил изплувал от предполагаемо многото, явно трябва да разясним, че минералът е получил името си в чест на селището, на чиято територия е открит за първи път. А това е американският град Бентън, намиращ се в щата Монтана!!
Та аз това казах, getmans1: Че е открит за първи път във ВЕЛИКИТЕ Съединени Американски Щати!! :-):-) А не, че го няма и в...... бикините на Блек Рамбо, че той от МЕНЕ, ЖОРО-СТАР, се изпуска, та му е нужна попиваща смес!! :-):-)
А за този профил на Блек Рамбо, както и за ЖЕНСКА РАМБОВИЦА 4u4ulina и разни други, остава да попитаме венцивалери защо "КОРЕКТНО" МЪЛЧИ ЛИ МЪЛЧИ, а само СЕНКИТЕ на Стар открива в гардероба??!!

ПП: petgrig, хайде да не ме обиждате и Вие като СЪМИШЛЕНИКА НИ vacsine!! Жоро "съм", как да не съм!!
:-):-):-):-)
Прочетете ме отгоре за бикините и признайте, че "съм" Жоро Стар, а не някакъв тетевенски мухльо!! :-):-)
цитирай
34. vmir - Разгеле,
20.03.2022 05:09
бот Венцо започна да изоставя лигавата маска на лицемерието и да разкрива истинския си фасон. Так держать, бот Венцо! Чудесна манифестация на съвеЦкото единство между мракобесие и подлост.Очаквам скоро да изскърца с пясък между зъбите: "Човек за човека е брат, разбра ли бе, гад?" (Нямам търпение и Пръцко да го последва) Ми, какво друго да се очаква, след като всички служби, с които се петлярка, са му осигурявани по закон?

Слава на Украйна, че няма да допусне дезертьори от армията, стреляли срещу войниците й, да бъдат курдисани от Путлер за нейни генерали, какъвто е случая с бащата на бот Венцо!!! Това ще спести на украинците безкрайните лъжи и измами на бот Венцовци и Пръцковци разни, паразитиращи заради препитание от национални предателства.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6164957
Постинги: 2785
Коментари: 26721
Гласове: 9710
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930