Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2018 15:16 - November rain , част 3 . Дойде и първото дело по ЗДОИ срещу Общината . . .
Автор: rusev Категория: Политика   
Прочетен: 681 Коментари: 0 Гласове:
-1

Последна промяна: 27.11.2018 15:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

        Въпреки явното си нежелание -  но пък задължени по Закон !  , вече три години получавам и  от тази управа на  Общината ни търсената от мен доста  разнообразна  обществена информация . 

   Показателен за тяхното реално  отношение към тази моя активност от доста  години ( стигаща до 3 / 4 от общият брой на подадените Заявления за година , които през 2018 г. ще бъдат около 100 броя !  ) е факта , че почти винаги на мен ми се отговаря на 14-тия , последен ден от крайният им срок  по Закона  ! , въпреки , че с лекота аз мога да я получа от тях търсената от мен  информация и за една седмица , разбира се  . . . 

   Но същите хора от екипа на Мирев преди , а пък  сега при Димитров ! ,  загубили вече  една дузина Дела по ЗДОИ през последните години , какво отношение да имат срещу мен - нормалното за техните ограничени разбирания  враждебно ,   разбира се . . .  Много Тъжно , но вярно ! 

   Желанието ми да осветля темата със сключените Граждански Договори с  Община Търговище , предизвика паническа реакция сега  от тяхна страна .  На 13-тия ден ми се отговори , че търсената  информация е в голямо количество , и ще им трябват още 10 дни ! , за да ми я подготвят .
 
   Изненадващо обаче , на 25-тия ден ! общо  от първото  подаване на Завлението ми се отговори , че търсеният от мен списък с тези лица представлявал лични данни !!! , не касаел  общественият живот в Общината ,  и в  страната ни ,  дори  , и при това положение ( според тях , обаче !)  ,  аз сега  ще получа от тях  само една Справка за броят на тези Договори , които за периода : от 01.01.2016 до 16.10.2018 г. , е само  . . .   214 !!!    Безплатно , при това ! 

   Разбира се , че такива филми при мен просто  няма ( особено пък по  любимата ми тема ДОИ  ! ) , и като отговор на този очеваден страх и нежелание от страна на управата ни аз да получа все пак  това инфо  , последва входиране  на  Жалба до Административен съд - град Търговище , с която аз  настоявам да бъде отменено Решение ДОИ 61 / 09.11.2018 г. на В. Велчев , зам. кмет на Общината , с което на практика ми е отказан достъп до тази напълно обществена информация ! 
  Предстои интересно ново Дело , засега резултатът е много на малко за Нас  . . .

  Подаването на задължителните годишни  имуществени декларации от хората във властта ни ,  очевидно остава в сянка от общественото внимание в последните години в Търговище .
  Информацията също така  е обществена , напълно достъпна , както и  безплатна ,  при това  . . . 

  Понеже си мисля , че тази тема  представлява интерес за хората  , и е важна за всички ни  , ще се опитам да хвърля малко повече Светлина и върху нея сега  . 

  Със сигурност като най-важният и овластен човек в тази Община , ще започна с декларираното от д-р Дарин Димитров -  сега като кмет , а преди няколко години , и като депутат от региона ни  . 

  Имащ името  на заможен човек , ценящ имотите и парите , при встъпването си в длъжност като народен представител на 17.05.2013 г. , той декларира съсобственост на апартаменти в Търговище и Варна със своята съпруга , както и над 100 000 лева по няколко негови  сметки . 

  През 2014 г. , и  отново заедно със съпругата си ,  той придобива и  втори апартамент във Варна ,  от 98 кв.м.  , и за над 160 000 лв. -  ако чета правилно , разбира се  . 

  На втората година от неговият мандат като кмет на Търговище - през 2017 г. , отново в познатата вече съсобственост  , той придобива и апартамент в София от 54 кв.м. , за почти 80 000 лева , като при това  декларира и едни  над 65 000 лева по негови сметки , както и 25 000 лв. по сметки на съпругата си .

  Това е по на едро декларираното от него , като мисля , че не е особено интересен факта  , че през този период от време той е придобил една  част от апартамент , както  и нива в село Светлен  по наследство . . .

   За сега е това , в следващата публикация ще се опитам публично да прочета и останалото по-интересно от този регистър , касаещ управниците ни местни , разбира се . . .

    КУРАЖ  И  СВЕТЛИНА  ! 

 

 
 
 


Тагове:   политика,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rusev
Категория: Политика
Прочетен: 1342001
Постинги: 775
Коментари: 98
Гласове: 623
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930