Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2016 11:30 - Истини или лъжи ? Изберете си сами ...
Автор: rusev Категория: Политика   
Прочетен: 1236 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Че "спестяването"  на въпросите около сериозните   проблемите на града ни , чакащи вече повече от 10 месеца някакво начално   решаване от новата ни управа , явно  си е някакъв "внимателен" , услужлив , и донякъде вече утвърден  стил на поведение на повечето от  местните ни  медии .  Зависимости , а също така  и желанието им  да се "сложат" - особено на силните на деня ! , е онова , което е изключително дразнещо , а и  направо  вредно тяхно държане , но пък за това   вписващо се  чудесно в общият и силно  манипулативен пи-ар  стил , налаган от екипа на кмета Димитров . 
  Като директен повод за тази моя оценка послужи кратката визита на Цветан Цветанов в града ни  - № 2 в Герб ,  Председател на Предизборният им щаб , и особено неговото медийно отразяване .  Именно от него аз разбрах както за   оценката му за  представянето на спортистите ни в Рио ! , така и  че :  "в Герб сме впечатлени от начина на работа на кмета на Търговище Дарин Димитров" / а  само ден по-рано , на сесията на 31.08.   бе прието скандално Решение за продажбата на земята под бившата баня , "спестявайки" 20 000 лева за Общината ни !!! / ,   както  и че той много  липсвал  на парламентарната им група ...   А особено  впечатляващо обаче било , че :  "лошите улици , които бяха в Търговище , вече ги няма !!! " ...
       Тук вече мога директно да заявя , че  аз  нямам  нужда точно пък  г-н Цветанов да ме убеждава колко са изчезнали вече разбитите ни улици в града .  Чудесно следя и виждам почти всеки ден къде и какво се  прави из града , като оценката ми е , че е много далеч времето за подобни евтини хвалби !  Винаги съм твърдял , че на града ще му трябва доста време , за да почне да се съвзема след преживяната няколко мандатна  "ера Мирев" -  попиляла голяма част от атрактивната ни общинска  собственост и инфраструктура .  И то само , ако се работи за демонтиране на старите схеми и обвързаности в този град - нещо , което НЯМА да направи този ОФ - екип !  И за да съм много конкретен , само на първо четене мога да изброя няколко  улици , като :  "Христо Ботев" , "Хаджи Димитър" , "Цар Симеон" , "Любен Каравелов" , пък  и "Копривщица" , по които се минава от няма и къде , ругаейки  на висок глас !  Да не пропусна и улица "Г.С.Раковски" / около   която се намират няколко водещи   заведения ! / , и   която въпреки , че бе предвидена в капиталовата програма за пълно оправяне / за над 200 000 лева ! / през тази година , си стой все още  като бомбардирана !  А какво ли пък да кажат живущите в блоковете на квартал Запад 3 , с №№ - 65 , 67 , 68 , 66 , 69 , 70 и 72 , пред които ямите са една върху друга ... За трагедията пред двата блока с по 4 - 5 входа , намиращи се на улица "Скопие" 17 и 19 - там , където съвсем наскоро без никои поне да попита хората , бе решено да се увеличи двойно терена , където се провежда петъчният битак !!! , е писано от мен  многократно - пълен срам , и едно голямо НИЩО ! 
   За работата на Дарин Димитров като депутат трудно мога да имам оценка по простата причина , че не съм забелязал негови публични и медийни изяви в битието му на депутат .    Нещо повече , по същият начин наскоро от публикувана в медиите ни  статистика се видя , че новата депутатка от Герб - Венка Стоянова , също все още не е взимала думата от микрофоните  в Парламента ни .   С подобна нейна  "нулева"  активност оценката ми  също може да бъде само нулева ...
   Тук също искам  да споделя и моето лично разочарование от публично изразените напоследък  позиции  , както  и мнения от страна на уважаваният от мен г-н Радослав Черкезов , по отношение на "Почетният гражданин" Хамди Илиязов .  Разбира се , че той има право на своята оценка , но аз продължавам да недоумявам , че като човек и водещ местен журналист ,  отлично запознат с всички тези скандални решения , сделки , заменки и далаверки , в които Хамди  бе все печелившият играч /   цели 6 мандата , в които е нон - стоп общински съветник и Областен лидер на ДПС !!!   , сега г-н Черкезов може пише възторжено в  негова  възхвала .  Наистина ми е трудно да разбера това , при положение , че лично аз съм правил запомнящи се участия  както в неговото предаване в местната ни ТВ -  Студио 52 , посветено и на тези проблеми , а освен това лично съм му подарил и надписал и трите ми книги от трилогията ми -  " Бяла книга " № 1 , 2 и 3 , където достатъчно ясно съм се опитал да осветя и популяризирам тези схеми ... 
Че това е една форма на изчистване на неговият  имидж на съуправляващ вече няколко мандата Търговище  , както и на налагане "зорлем"  на обществен  авторитет , ми е ясно - както ми е ясно също така , че "насила хубост няма да стане" , т.е. с подобно препиране и префасониране на публично известни цифри , факти и документи това си е една , на практика : " МИСИЯ НЕВЪЗМОЖНА " !
     Иначе Гьобелсовото повтаряне на една лъжа 100 пъти , докато стане истина !  ,  е ясно на всички ни , нали така ?   Щом така си   е решил  г-н Черкезов , нека да  продължава все така .  КУРАЖ И СВЕТЛИНА !



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rusev
Категория: Политика
Прочетен: 1338942
Постинги: 774
Коментари: 98
Гласове: 622
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930