Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2015 14:02 - ... "Хибридната" среща на 04.03.2015 г. - нито риба , нито рак .
Автор: rusev Категория: Политика   
Прочетен: 1560 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
        Противоречив , а  и доста спорен бе според мен ефекта от проведената на 04.03.2015 г. в ресторант "Нова Мизия"  среща - разговор на тема : "Демократично Търговище - вчера , днес и утре " , организирана от Инициативен комитет и подкрепена от Клуба на НСО в града ни . Още през есента имахме разговор по темата с г-н Радослав Черкезов - много уважаван от мен като човек , личност и журналист , които очакваше една подобна инициатива да излезе от местната ни управа - оказах се прав като му заявих , че те "няма да си мръднат пръста" , особено по повод 25 годишнината от началото на демократичните промени в страната . Няма какво да си кривим душата , както и да имаме излишни илюзии - за наследниците на БКП , сега БСП , 10.11.1989 г. е черна дата , началото на края на добрите им времена , края на Социализъма им , където с член първи от тяхната конституция  бе "закована" водещата роля на тяхната партия , която ,  дори и когато греши , пак беше  права ....  Убедили се и сами в нежеланието общинско  , явно Инициативния комитет реши да поеме нещата в свои ръце , организирайки тази среща ,  използвайки и като повод 25 годишнината от създаването на СДС в Търговище на 02.03.1990 г.  Не крия , че приех да участвам в нея при този формат на поканени хора само заради г-н Черкезов , още повече , че до последния момент не бях получил своята покана от Димитър Алексиев - не бях много  изненадан , разбира се -  още повече  , че преди 5 години ,  за отбелязването на  20 годишнината на СДС в града ни ,  пак той пък ме бе дори и  задраскал от списъка на бившите Председатели !!!   Върховна наглост , проявена  и то от човек , които  никога не е и  избиран за  Председател ,а е бил  служебно назначен , набеден , както  и  водещ се формално за някакъв лидер , довел през последните години на лидерството си  тази партия , "марката СДС" до формата "каре за белот" ...  Жалка история , за която ме боли , а пък  тази  тема -  за изкривяване на местната политическа история е много сериозна , лично  ме занимава от доста време , а и  подобни опити за пренаписване на фактите от разни персони  , като тези негови   "селски номера"   ме и мотивираха допълнително аз  да напиша и  поредната си книга / в три части /  , първата от която ще представя на вниманието на обществеността ни след двадесетина дни , надявам се .  Но за това като му дойде времето - за мен присъствието на Мирев на тази среща допълнително я обезсмисли , превръщайки я донякъде на местен вариант на "кръгла маса" по търговищки .  Съчетаването на 2 , даже 3 в 1 се оказа контра продуктивно , а именно : от едната страна ,  събирането на "бащите" на СДС в града , по повод 25 години от неговото учредяване , от друга -  г-н  Мирев , каращ вече  нелигитимно своя   четвърти мандат , с потвърдено от 20.05.2014 г. Решение на  ВАС за наличие на  конфликт на интереси , "спасен" с незаконно решение на местната ОИК !!! , и от трета - опита да се изгради отново Обществен съвет към кмета , подпомагащ неговата работа на идейно ниво !? - убеден съм , че продължението на тази идея ще бъде в друг състав . Това смесване на нещата и допълнително ме демотивира да се въздържа от изказване , като  само маркирах принципно , че града ни се нуждае от  политическа промяна , а не от поредната подмяна ! , както и  от един  друг , различен кмет с  управленски мандат , след който и много от днешните ни тъжни реалности ще бъдат други . Вярвам и работя упорито за това , като най-важни са именно делата в тази посока , а не имитациите , както и "спасителните операции"  на ОИК , например . Надявам се и вярвам , че информираните хора виждат това , както и че правят разликата между едното и другото , а на есен - с информиран избор глас народен - глас Божи !  Кураж и Светлина .



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rusev
Категория: Политика
Прочетен: 1341627
Постинги: 775
Коментари: 98
Гласове: 623
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930