Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2008 16:31 - Уволнението на Коритаров - гнева на олигархията и още нещо...
Автор: rusev Категория: Политика   
Прочетен: 1554 Коментари: 1 Гласове:
0



        Това уволнение е просто едно потвърждение на уродливата ни действителност , в която всички ние пребиваваме , за съжаление .  Категоричен фен съм на г-н Коритаров още от далечната 1996 година , когато бях за шест месеца в Германия и имах възможност да го слушам по радио Свободна Европа . Винаги са ми правели впечатление неговата сериозна подготовка , много щирока обща култура и енциклопедичност , както и специфичният му журналистически стил и професионализъм . Удоволствие бе за мен да гледам безпощадните му интервюта с неподготвени събеседници , които буквално блокираха и с безпомощен поглед търсеха часовника в студиото , отброяващ оставащото време до края , например с Иван Иванов - Мозъка , бивш гл.секретар на СДС , или с кмета на Плевен Найден Зеленогорски . Винаги съм се смайвал на тази наглост да се явяват неподготвени при него , за което много бързо са и съжалявали след това , разбира се .    Разбира се , че няма идеални хора , всеки трябва да работи над себе си и да се развива - далеч съм да идеализирам когото и да било . В тази връзка не ми стана много приятен фактът , че той бе уличен като агент на ДС , но лично аз приех неговите обяснения и мисля , че при него няма някаква форма на зависимост . Дори доста дълго време с този факт той беше и публично изнудван , но не мисля че се поддаде и стана по-послушен .   Може би и той ще оцени като своя грешка "скъсяването на дистанцията" с хора като Златев и подобни на него , дори и в интерес на работата си . Ясно е на всички , че нашите капиталисти , назначените за бизнесмени лица на други интереси по манталитет , култура и отношение са на светлинни години от истински имотните хора на Запад . Така че винаги е препоръчителна една профилактична ръка разстояние и граница на отношенията с тях.   С нетърпение очаквам новата изява на г-н Коритаров и продължението на битката му с измислените герои на новото време и на крими прехода в България . Просто една война , която има смисъл да бъде водена и която , убеден съм , ще бъде спечелена ! За да изчезват по-бързо от общественото пространство новите български демони и за по-нормалното бъдеще на всички .


Тагове:   още,   олигархията,


Гласувай:
0



1. chara - новите български демони
26.11.2008 16:43
са невероятно коварни, силни и ... изобретателни!
Мълчанието и липсата на съпротива, овчедушието и страха ни са част от силата им!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rusev
Категория: Политика
Прочетен: 1323513
Постинги: 770
Коментари: 98
Гласове: 615
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031