Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2023 12:14 - Излишни нерви за българското общество
Автор: mtomova Категория: Други   
Прочетен: 1825 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 08.05.2023 12:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

На мен и на трите ни деца и на баща им по идея на баща им и в съдружие с тях, 4-ма лекари и цяла една социална служба ни укриха тройна инфекция (рота-вируси), ангина с бактерия-убиец и над 40 градуса треска и 8 вида хелминти и 4 вида тении 2007 г (от зараза на морето съмнения в болно куче или  хваната от типичните отрови по време на лятна отпуска от бащата слагани в храната и в питиетата ни:

все пак тровена съм от Петер Каллмир  до напускане на тялото си и 1988 г във Втора градска и 1999 г в Бйелско Бяла, Полша, колкото и да не пожела да го изслуша джипито имам си Епикризи и в двете заведения, макар и в аполша да вярвах в Салмонела в Епикризата на инфекциозното отделение пише "Отрова!")

Това е традиционния им начин при това според сайт на местни адвокати прилаган в съчетание с насилие (също така 3 120 кг сестри ме пребиха до инвалидност с мятане по острите ръбове на мебелите в кабинета на непознат ми лекар "заместващ джипито ми") за да ме изкарат шизофреник и най-вече: за да се доберат до 3-те ни деца (Тройно Бинго!).

Добре, че им се намери един тогава настоящ шеф и съвестен добър бивш лекар:

 г-н Йордан Ненов към соц служба Вършец в България, който да им свърши никога несъвършената работа, социални разследвания  и нарочните фалшификации на шведските си колеги. Февруари 2008 г.

И извода му след 2 денонощия интензивни разследвания и 20 кг документи бе:

"Не си лекувайте децата в Швеция, заради фалшивите им диагнози: моите колеги там имат много ресурси и време и малко работа!"

(самият той раздаваше гуменки на майки с деца на опашка пред кабинета си).

Написа ми чудесен документ.Изпрати голям колет с десет кг поне наши прегледани документи до ДАЗД в София.

Децата ни разпита едно по едно насаме,

и те си признали моля Ви се: червеите пред него на разпитите му и то в мое отсъствие,

макар и сега все още едното да се страхува да говори за тези си признания.

Другите две не знам живи ли са, чукам на Ениро. Или питам полицията на Швеция дали са в списъка с мъртвите когато като майка ми е много мъчно.

Добре дошли в Швеция, в градчето на доктор Менгеле Уддевалла чиито безумия нашите чуждовнедрени НПО-та и фиктивна полиция  с чужди норвежки пари копират днес и създават излишни нерви на цялото общество.
Не само на жертви и адвокати.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mtomova
Категория: Други
Прочетен: 553250
Постинги: 436
Коментари: 78
Гласове: 243
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031