Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2020 16:20 - За агентите на ДС , назначенията в града ни , и още нещо . . .
Автор: rusev Категория: Политика   
Прочетен: 1229 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

       Последната седмица на променливият типично пролетен  месец май  ни донесе новини за назначения или  други обявления , които няма как да не коментирам сега дори накратко . 
 
    Разбира се , за мен на първо място е новината , че с поредното  свое Решение от 27.05.2020 г . ,  Комисията по досиетата -  която по Закон задължително проверява всички регистрирани кандидати за кметове на кметства , на Общини , и кандидати за Общински съветници за съпричастност с ДС  , обяви г-н Георги Бурджов за агент на Държавна сигурност , в качеството му на секретен сътрудник  под псевдонима "Андреев"   . . .  

   Един изключително неприятен за мен в личен план факт , за които естествено аз въобще не съм могъл и да  предполагам -  а е и нямало кой и да ми каже , разбира се .  Да си признае пред мен пък самият г-н Бурджов очевидно е било напълно мисия невъзможна за него , разбира се  !

   За жалост , аз лично поканих г - н Георги Бурджов да се включи като кандидат за съветник в листата на коалиция " НИЕ , ГРАЖДАНИТЕ " още след първата ни среща , на която се запознахме с него в края на месец август 2019 г.   До този момент само бях чел негови публикации , следял съм го задочно ,  както и ми бяха говорили за него познати  , но до тогава ние не се бяхме виждали с него .

   Не крия , че бях впечатлен  освен  като представител на  "старите  гражданини  - джумалий " от него , така също  и от  факта , че неговият   вуйчо ( дано не греша ! )  е бил убит непосредствено и  в най - мракобесните дни от комунистите  веднага след 09 . 09 . 1944 г. 
  Това  явно  ме направи абсолютно непредпазлив около неговото  активното  участие при  формиране  и учредяването на ПП АТАКА в последствие  , която партия  както  и другите т. н. националистически формации , се оказаха пълни с агенти на ДС по нивата си  , представлявайки  очевадни  проекти под  "правилен"  контрол  . . . 

   Темата е много дълбока и  болезнена за мен тема  , но след обявяването на този факт аз мога вече  категорично и публично  да заявя , че нашето взаимодействие с г-н Георги Бурджов  приключва тук и сега  на мига ! 

  Това е поредното потвърждение за мен на факта , че наистина на Местните избори през миналата есен в града ни  освен чрез партенката " Хамди Илиязов кандидат - кмет на ДПС " , ДС успя много майсторски  да реализира този нейн   сценарий , като обезпечи   и мен самият с подобни подставени лица  , обаче   . . .  

   Разбрахме официално също така , че ст. инсп. Станчо Ганчев е назначен като ВриД Началник на РПУ Търговище .
  Като цяло избягвам да коментирам кадруването в МВР особено впредвид факта , че не се обяснява публично  каква е причината за тяхното извършване  . Продължавам да мисля , че това не е правилно , обаче - при този подход  на мястото на обективните критерии , остават само слухове и догадки в обществото ни  , за жалост  . . .

   Лично аз разбрах през тези дни , че Николай Дяков е назначен за Председател на КНСБ в града ни . Въпреки факта , че нашето взаимодействие и личен контакт с него  в последните няколко години  по отделни  конкретни теми приключи в края на месец октомври миналата година , аз му пожелавам успех , както и да намери себе си на новата позиция .  Той преживя много  тежки моменти в последните няколко  години , дано това да бъде новото му успешно  признание и амплоа в живота   . . . 

  Накрая съвсем накратко да обобщя - сесията , която би трябвало да се е провела на 28.05.2020 г . в четвъртък ,  е вече  третата поредна , на която не мога да присъствам поради измислено строгите мерки от страна на управата ни .
  Да са живи и здрави те сега  -  ще се опитам като събера повече информация за случилото се на нея , да го отразя и тук  следващият път . 

  За пореден път обаче считам за абсолютно  неприемливо една седмица по - късно да НЯМА НИКАКВА ПУБЛИЧНО ИЗНЕСЕНА ИНФОРМАЦИЯ ОТ ПРОВЕЛОТО СЕ НА 22.05.2020 Г. РЕДОВНО ОБЩО СЪБРАНИЕ НА АКЦИОНЕРИТЕ НА МБАЛ - ТЪРГОВИЩЕ !  
 Информация за дарителските жестове се дава своевременно , а за това Събрание се мълчи , като явно се счита от ръководството на болницата ни ,  че обществеността ни НЕ ТРЯБВА ДА ЗНАЕ ПОВЕЧЕ , И ТОВА Е  ! 

  Така или иначе  аз посредством любимия си ЗДОИ ще се постарая да науча какво точно се е случило все пак  на него  -  както и да го направя публично , разбира се , но това е един много лош управленски - и станал вече системен  подход според мен , уважаеми д - р Светулков !


    За сега е това - КУРАЖ И СВЕТЛИНА ! 

  
  


 


Тагове:   политика,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rusev
Категория: Политика
Прочетен: 1322428
Постинги: 770
Коментари: 98
Гласове: 614
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031