Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2019 18:22 - На Печелившите - Искрено и много лично ! част 2 .
Автор: rusev Категория: Политика   
Прочетен: 852 Коментари: 0 Гласове:
-1

Последна промяна: 27.03.2019 07:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  
      И така , станаха ясни  средствата от Общинският ни бюджет за 2019 г. ( едни  30 , 582 лева ! )  , с които кметът на Търговище от ПП  Герб  д-р Дарин Димитров  сключи т.н. ДОГОВОРИ ЗА ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ общо със  7 ( седем ) субекта , представители основно на местни  медии  -  разбира се , без  предварително обявена публична процедура с някакви  правила  , както и обоснована от когото и да е  реална нужда за града ни въобще за това !  

   Общо за четирите години на неговият управленски мандат ( от които вече остават едни финални  6 ( шест ) месеца време , само  ) , общата сума , разпоредена за тази явно  много важна лично за него -  но пък  достатъчно скъпа за всички ни цел , обаче ! , възлиза на тези  много впечатляващи  125 , 678 лева ! 

Конграчулейшънс , кмете д-р Димитров , изводът за мен сега е повече от  ясен  - Областният координатор на управляващата ни ПП Герб ( и повече от  сигурен техен  кандидат -  кмет за втори мандат на Местните избори през  тази есен ! )  , чрез тази много сериозна сума от  общинските ни  средства  , просто си напазарува медиино   благоразположение към него  през целият си вече изтичащ  мандат !  

  Какви са тези  най-силно " Видими резултати " лично за мен  , настъпили в резултат на това своеобразно "нахранване" на местните представители на медиите ни сега  ?
 
  Без излишни пози и реклама , искам още веднъж  само  да припомня , че от 1995 г. до сега съм активен участник в местната ни  политика , Общински съветник в мандата 1999 - 2003 г. , автор на трилогията " Бяла книга " №1 , №2 и №3 , където много точно и документално съм  описал  най - скандалните Решения , Сделки или  Далаверки  , Трансформирали "правилно"  най - атрактивната ни   общинска  собственост в частна такава ,  през този тъмен  период от време , цинично наричан "ерата" Мирев . . . 
  В същото това време съм бил четири пъти  кандидат за кмет на Община Търговище , при това  . 
  В тези години присъствам лично  на заседанията на Общинският ни  съвет , активен блогър съм , а от скоро и автор на предаването " Думи от упор "  в канала Ютуб .

  Посочвам още веднъж  поименно сега субектите с Договори за медиино обслужване   - в сайта TargovishteBg.com , във в-к "Търговищки новини" , в сайта www.targovishte.tv , както и в телевизионният канал "КИС" 13 , за тези последни Четири години , аз не можах да "пробия" дори един път , било то с разработена от мен тема , или пък  дори просто с  новина !
  Сигурно ще да е някакси  случайно това , без да има  никаква  връзка с общинското  спонсориране , явно  . . . Ха Ха Ха ! 
  В новият сайт за града ни  -  "namegdana.com" , ( собственост на  г-н Йордан Минчев ) , както и по БТА , също така не очаквам , и много добре си  знам , че няма да попадна скоро ,  също така  . . . 

  Добавям тук и  Факта  , че в 100 % общинският ни вестник "Знаме" - които би трябвал да бъде една Общинска трибуна , но за всички мнения в града ни !!! ,  аз също така не мога да се "включа"  по никакъв начин  още от края  на 2011 г. ! 

 В този период от време ,  фамозната му управителка ( тогава )  г-жа Парашкевова , в замяна на своето  медийно обслужване за  тези непрекъснати  успехи през  "ерата" Мирев тогава - а на практика години на разграбването на града ни !   , просто си бе  оставена  да  докара този Флагман на местният ни печат ,  до един пълен фактически негов  фалит в края на 2015 г.  , натрупвайки  скрити задължения от принципала му  - Общински съвет -  Търговище , в размер на над 100 000 лева !!! 

  В момента настоящата му управителка -  г-жа Деяна Вълчева ,  продължава тази наследена от Парашкевова  "правилна"  линия на  поведение , превръщайки този  достолепен  вестник вече  на 60-т години  в-к " Знаме " , но вече лично на настоящият ни  кмет Дарин  Димитров , разбира се ! 

  Нови , непрекъснати Успехи и Хвалби "нон стоп"  , без допускане на проблемни теми , или пък нещо друго -  разбирайте някакво  критично мнение , или поставяне на проблеми  за каквото и да е било в града  - Да бе , да ! 
  Тъжно , много тъжно за манипулативната ни местна медиина наша реалност през   2019 г. -  но пък  абсолютно вярна , при това  . . .

  Специално  отделям място на отношението ми към г-н Иван Колев , собственик  на уебсайта www.itarmedia.bg сега , на сайта www.targo.org преди няколко години , както и  Администратор на най-голямата ни  местна социална група във фейсбук  " Тарго - за Проблемите и Радостите на Търговище " , която и аз рекламирам активно  през тези последни няколко години , лично предложил  в нея  над 90 % от настоящите ми приятели във фейса  . . .  

  През всичките тези години , когато той се позиционира в града ни първо като един   начинаещ  репортер ( незапознат с местният ни обществено - политически живот  )  ,  а по-късно  оформил се като  водещ местен журналист , съм се опитвал да си партнирам сравнително  добре  с него ,   наравно с всички останали негови колеги в града ни  , между впрочем .  
  Взаимодействали сме си коректно и принципно дълги години , главно в името на  общественият  интерес , с оглед на по-доброто запознаване на активната ни  местна  общественост както  с актуални теми и проблеми на политиката , така  и на местното ни управление , разбира се  . 

  Забелязвал съм многократно през  тези години и известни негови задръжки , дори страхове и притеснения той да пише , или   да отрази  някой щекотливи поставени  от мен проблеми , като съм подхождал с необходимото разбиране за това  от моя страна . 

  Признавам си обаче , че не очаквах от него след като заведох първите си три Дела в Съда срещу няколко  конкретни местни  лица , членове на групата Тарго  (  отдавна преминали границата на добрият тон срещу мен  в дебати по теми , състояли се на терена на същата тази  социалната група  )  , той ще заеме   . . .  ТЯХНАТА страна ! 

  Проведохме един много неприятен за мен разговор по телефона след негово  позвъняване  преди около един месец , в които той директно ме заплаши , че ще ме отстрани  от групата Тарго , и то поради факта , че съм го посочил в Жалбата си срещу онези субекти  като Администратора на групата , които евентуално !  БИ МОГЪЛ ДА БЪДЕ РАЗПИТАН КАТО СВИДЕТЕЛ от Съда  по тези заведени от мен три Дела , и то  за нанесените  ми публични обиди и клевети от същите хора  .

Стигна се до там , че явно лично  ангажиран от страна на първото  подсъдно лице , г-н Иван  Колев  бе дошъл на първото  съдебно заседание по това Дело пред съдебната зала .
  За мое голямо  съжаление обаче ,   не за да потвърди Истинността на  нанесените ми многобройни и  гнусни публични  обиди и клевети в тези  дискусии  , а точно обратното -  както той  сам се изрази  и  пред моят адвокат , включително  :  " . . . аз съм само един прост администратор , не съм следил дискусията , и не  мога да потвърдя !!!  никакви обидни  коментари . Търсете  възстановяването на тези ( вече своевременно  изтрити от самите им автори според мен  )  коментари  от самата  централа и сървъра на Фейсбук тогава ! " 

   За мен лично Администраторът на социалната група трябва да бъде като Съдия - без лични пристрастия  , но следящ активно живота в нея , държащ  за спазване на етичните  правила и норми  в нея ,  НЕ ДОПУСКАШ В НЕЯ ВОДЕЩ ДА СТАНЕ  ЕЗИКЪТ НА ОМРАЗАТА , ЛЪЖАТА ИЛИ  КЛЕВЕТАТА ! 

СРЕЩУ КОГОТО И ДА Е , РАЗБИРА СЕ !

  Жалко , и много тъжно е това сега , г-н  Колев - държа да ти отговоря , че аз не се чувствам нито като роб , нито пък като някакъв  крепостен селянин , а като един много свободен ,  и активен гражданин на Търговище в тази социална група , на която ти може би явно  се изживяваш като едноличен  собственик , обаче .  
  Не си  ме опознал  въобще достатъчно и много добре ти -  очевадно е това за мен  ! 

  Направи ме Герой на свободното местно слово , и ме отстрани - при това  абсолютно неправомерно   от социалната ни обществена  група  Тарго , щом така го си решил ти  !

 Ще си носиш кръста за това , разбира се -  това е повече от ясно за мен .

  Може би пък   си посъветван за това от други местни "отговорни лица" , с договорни ангажименти към тях , и  на принципа стар , че "които плаща , той поръчва музиката" -  знае ли пък това човек сега ?!? 

  Времето ще покаже това , не се притеснявам от Истината аз .

  Тепърва ще има и нови  местни  социални групи -  нито ще спре Интернет , нито ще закрият Ютуб   -  ПРОСТО  НЯМА КАК ПО ТОЗИ ЖАЛЪК НАЧИН  ДА СЕ ОПИТВАШ ДА  МЕ ЦЕНЗУРИРАШ ТОЧНО ТИ СЕГА ! 

НЕДЕЙ ЗАБРАВЯ НИКОГА ОСВЕН  ТОВА  , ЧЕ ЗА ЧЕСТТА СИ , КАКТО  И ЗА  ЕДНОТО СИ ИМЕ В КРАЯ НА КРАИЩАТА  ЖИВЕЕ ВСЕКИ ЕДИН ОТ НАС   !

  Дано си ме разбрал правилно , но моята  Борба за Реални Промени , а не пълни  Подмени в управлението на града и общината ни ,  продължава !

   КУРАЖ И СВЕТЛИНА ! 

   

 

  

 

 




Тагове:   политика,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rusev
Категория: Политика
Прочетен: 1342034
Постинги: 775
Коментари: 98
Гласове: 623
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930