Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2013 21:01 - Да управляваш на инат ....
Автор: rusev Категория: Политика   
Прочетен: 895 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Навлизайки в средата на втората година от своя четвърти пореден мандат !!! на управлението на кмета Мирев все повече се убеждавам , че , първо , той допусна фатална лична грешка със самото си кандидатиране , и второ - нищо ново и нищо свято няма как да започне да се случва при тоя управляващ екип , поне до края на мандата му . Тези дни отново за пореден път и лично се убедих , че се застава " като рак на бързей " от тяхна страна , и така явно и ще бъде , докато са Те хората Там ... Подавам си поредното заявлението за Достъп до Обществена Информация , с което искам Подробния протокол от заседание на Общинския ни съвет - след 14 !!! дни , колкото е максималния срок за отговор по този Закон , зам.кмета Дечев благоволи да ми разреши такъв , предавайки ми копие на .... друг , обран и "стерилен" някакъв протокол , абсолютно умишлено - според мен , на принципа :" ... напънала се планината - родила мишка " . Разбира се , че възмутен от тоя пореден административен , и , умишлен гаф на Дечев аз му върнах това , което не съм поръчал , настоявайки да получа ПОДРОБНИЯ ПРОТОКОЛ , и то без никакво излишно забавяне , ако това е било целта на занятието - Сори , не съм аз човека ! Примерите са много - търся копие на договорите за знакови продажби на Общински имоти , терени и обекти - света обърнаха , за да откажат - е да , ама не - Слава Богу , Върховния Съд се произнесе в моя полза , така че там вече сроковете текат - Инстанцията е последна , Решението - Окончателно ! По подобен начин се държаха и по казуса с един от големите провали на тоя екип - провалената приватизация на Общинския ни Хлебозавод / с 37 % общински дял !!! / , докаран до тежък фалит от последния си управител - с над 5 000 000 лева задължения , държащ и концесията за минералната вода . Дружеството отдавна бе изпаднало в неплатежоспособност ,три години не плащаше и тази такса - около 16 000 лева на година !!! - и това бе ясно видяно от всички ни , само не и от кмета и екипа му -" ще го вдигнем на крака , оздравителен план дори прие Общинския съвет..." - е ДА , ама НЕ - в края на 2012 година отново Върховния Съд трябваше окончателно да им каже , че ФАЛИТА е ФАЛИТ , като по силата на това решение бе анулиран и договора за концесията на водата . Половината година почти мина , нова процедура все още няма обявена - е няма как ТАКА това да продължава много дълго , си мисля напоследък аз ...


Тагове:   политика,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rusev
Категория: Политика
Прочетен: 1336921
Постинги: 774
Коментари: 98
Гласове: 622
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930