Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2017 14:36 - Сълзите от очите ми текат:
Автор: danig Категория: Поезия   
Прочетен: 433 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 14.11.2017 15:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Нощем гледам звездите,
докато не заспя спокойно,
и сълзите ми текът от очите,
зарад" съвестта ми виновна.
И пак, и пак си повтарям,
че нищо в живота честно не е,
и отново си внушавам,
колко изморено е моето сърце.
Зарад" случаи и тежки дни,
зарад" обстоятелства и моменти,
ьзарад" спомени окъпани от сълзи
И преминали през живота ми клиенти.
Няма кого да обвинявам, освен себе си
сама чертая пътя си в живота,
днес мога само да съжалявам,
че се чувствам като вече изпята нота.



Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. shtaparov - :))
09.11.2017 18:31
Хубаво и трогателно но не се отчайвай: хубавите неща в живота тепърва предстоят!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: danig
Категория: Поезия
Прочетен: 175626
Постинги: 530
Коментари: 66
Гласове: 270